Kontakt

Sprzedaj swoją nieruchomość od ręki.

Kontakt

Darmowa konsultacja
od 7:00 do 21:00

Zachęcamy do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań. Jeden z naszych pracowników skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Znajdź nasze biuro

Krucza 16/22 00-526 Warszawa

Pełna baza pytań i odpowiedzi

Masz pytanie? Sprawdź poniższą bazę i znajdź odpowiedź.

Skupujemy wszystkie nieruchomości. Począwszy od nieruchomości w złym stanie technicznym, wymagające generalnego remontu, przez nieruchomości zadłużone, przed zajęciem bądź już po zajęciu przez komornika, po nieruchomości z wadami prawnymi.

Skupujemy zarówno nieruchomości małe – mieszkania oraz nieruchomości większe – kamienice, budynki wielorodzinne czy duże lokale usługowe.

Z nami transakcje przebiegają bardzo sprawnie i szybko. Doskonale rozumiemy, że nasi klienci oczekują sprawnego procesu i przede wszystkim krótkiego oczekiwania na finalizację transakcji, po której szybko następuje wpływ środków finansowych na konto bankowe.

Transakcja sprzedaży nieruchomości następuje tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Jesteśmy skupem, który doskonale rozumie, że dla naszych klientów czas finalizacji transakcji ma bardzo duże znaczenie. Nasi pracownicy podejmują działania od razu po zgłoszeniu chęci nawiązania z nami współpracy, niemniej czas potrzebny do sprzedaży nieruchomości zależy od stopnia skomplikowania problemu. Dla nieruchomości bez wad prawnych, czas finalizacji jest warunkowany przez czas na pozyskanie dokumentów wymaganych przez notariusza. Z reguły okres ten wynosi kilka dni. 

Wycenę nieruchomości przygotowujemy bardzo szybko. Maksymalnie do 24 godzi od momentu zgłoszenia.

Wycena nieruchomości zależy od kilku kluczowych czynników. Przede wszystkim poziom wyceny warunkowany jest przez stan techniczny oraz sytuację prawną danej nieruchomości. 

Nasz skup oferuje bardzo konkurencyjne ceny. Skupujemy nieruchomości nawet do 92% wartości rynkowej ustalanej na bazie danych transakcyjnych. Warto zaznaczyć, że dostępne na znanych portalach ogłoszeniowych ceny są jedynie cenami ofertowymi, które najczęściej znacznie się różnią od rzeczywistych cen transakcyjnych. Nasi pracownicy mają dostęp do cen transakcyjnych i na tej podstawie dokonują wyceny nieruchomości naszych klientów.

Mamy bogate doświadczenie. Działamy ona rynku nieruchomości od ponad 10 lat. Przeprowadziliśmy z sukcesem ponad sto transakcji. Działamy w różnych segmentach rynku. Współpracujemy z najlepszymi notariuszami czy prawnikami.

Oczywiście. Nasi pracownicy są dostępni i mobilni. Możemy spotkać się na Państwa nieruchomości bądź w naszym biurze.

Sprzedaż nieruchomości z nami jest bardzo prosta. 
Oczywiście, w pierwszym kroku należy nawiązać z nami kontakt – telefoniczny bądź poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie internetowej bądź wysyłając do nas wiadomość e-mal.


Następnie nasi pracownicy, po zebraniu odpowiednich informacji, dokonają wyceny nieruchomości i niezwłocznie skontaktują się z Państwem w celu przekazania oferty zakupu nieruchomości. Wycena przygotowywana jest maksymalnie do 24 godzin. 
Po Państwa akceptacji, rozpoczyna się proces zbierania dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia transakcji. Jeżeli Sprzedający posiadają wszystkie dokumenty wymagane przez notariusza, wspólnie ustalamy termin umowy, który może być wyznaczony nawet na następny dzień. W trudniejszych przypadkach, ustalamy listę czynności niezbędnych do wykonania w celu umożliwienia sprzedaży mieszkania. Nasi pracownicy bardzo mocno wspierają w realizacji tych czynności naszych klientów. Zdarza się, że otrzymujemy stosowne pełnomocnictwa umożliwiające działanie w imieniu naszych klientów.
Kolejny krok to podpisanie umowy u notariusza. Jesteśmy elastyczni jeżeli chodzi o wybór kancelarii notarialnej. Możemy podpisać umowę u notariusza, z którym na co dzień współpracujemy bądź u notariusza wskazanego przez naszego klienta.


Ostatni etap to zapłata na nieruchomość. Z reguły jest to przelew bankowy. Nasi klienci dysponują środkami z tytułu sprzedaży najczęściej już w dniu podpisania umowy. Wypłata środków następuje najpóźniej do 24 godzin po podpisaniu umowy sprzedaży.

Doskonale rozumiemy, że naszym klientom zależy na sprawnie przeprowadzonej transakcji i szybkiego wpływu środków finansowych w związku ze sprzedażą nieruchomości.

Pieniądze najczęściej są już dostępne na rachunkach bankowych naszych klientów już w dniu podpisania umowy sprzedaży. Wypłata środków następuje najpóźniej do 24 godzin po podpisaniu umowy sprzedaży.

Nie pobieramy żadnych opłat za przygotowanie oferty. Oferta przygotowywana jest przez naszych pracowników za darmo.

Nie pobieramy żadnych opłat za przygotowanie wyceny nieruchomości. Wycena przygotowywana jest przez naszych pracowników za darmo.

Nie pobieramy żadnych prowizji za realizację transakcji.
W naszym skupie nie ma żadnych ukrytych opłat. Nasze zasady i procesy są przejrzyste i transparentne.

Nasi klienci nie wpłacają do nas ani jednej złotówki.

Obecnie nasze działania skoncentrowane są na obszarze województwa mazowieckiego, w szczególności na Warszawie oraz pobliskich miejscowościach. 
Niemniej mamy w swoim portfolio szereg transakcji zrealizowanych w innych regionach Polski.

Rozwijamy się i sukcesywnie poszerzamy zakres terytorialny prowadzonej działalności. Z tego powodu zachęcamy do kontaktu wszystkie osoby, które są zainteresowane sprawną i bezproblemową sprzedażą swojej nieruchomości. Nasi pracownicy są mobilni. Możemy dojechać w każde miejsce w Polsce.

Jest kilka sposób na kontakt z nami. Można do nas zadzwonić na wskazany na stronie internetowej numer telefonu, można wysłać formularz zgłoszeniowy bądź wiadomość e-mail.

Wszystkie niezbędne informacje do kontaktu z nami znajdują się na naszej stronie internetowej.

Nasza nadrzędne zasady działania to transparentność i przejrzystość. Zależy nam, aby nasi klienci czuli się bezpiecznie na każdym etapie sprzedaży. Działamy zgodnie z literą prawa. Mamy wieloletnie doświadczenie. Mamy kapitał. Zrealizowaliśmy ponad sto transakcji na rynku nieruchomości. Współpracujemy z najlepszymi notariuszami oraz prawnikami. Wszystko te elementy sprawiają, że wiemy jak przeprowadzić proces gwarantując bezpieczeństwo oraz zapewniając naszym Klientom spokój i pewność otrzymania ustalonej zapłaty za nieruchomość.

Oczywiście. Oferujemy wsparcie prawne w procesie przygotowania i pozyskiwania wymaganych dokumentów do realizacji transakcji. Współpracujemy z najlepszymi notariuszami raz prawnikami.

Prowadzimy za rękę naszych Klientów przez cały proces. Doskonale wiemy, ze proces sprzedaży nieruchomości jest często dość złożony dlatego na każdym etapie nasi pracownicy wspierają naszych Klientów.

Oczywiście, że można szybko sprzedać nieruchomość. Nasz skup właśnie taką usługę świadczy. Jesteśmy w stanie bardzo szybko przeprowadzić transakcję i wypłacić środki finansowe naszym klientom.

Sprzedaż nieruchomości to złożony proces, który może trwać nawet kilka miesięcy. Dobrze posiadać w tym zakresie odpowiednią wiedzę. Dodatkowo, istotna jest kwestia możliwej do uzyskania ceny. Ceny mieszkań na ogólnodostępnych portalach ogłoszeniowych są cenami ofertowymi, które najczęściej istotnie różnią się od ostatecznych cen transakcyjnych.

Nasza oferta skierowana jest do osób, którym zależy na szybkiej i bezpiecznej transakcji oraz bardzo sprawnym spieniężeniu swojej nieruchomości.

Należy zgłosić się do naszego skupu. Kupujemy wiele mieszkań, które nadają się do generalnego remontu. Naszych klientów prowadzimy za rękę przez cały proces sprzedaży.
Jeżeli nasi klienci dysponują kompletem dokumentów wymaganych do sprzedaży, transakcja może być przeprowadzona nawet następnego dnia.

W sytuacji braku doświadczenia w sprzedaży nieruchomości warto nawiązać współpracę z ekspertami w tej dziedzinie. Oczywiście, można próbować sprzedać mieszkanie bez wsparcia fachowców niemniej taki proces z reguły jest dość długi oraz uciążliwy. Dodatkowo, większość transakcji na rynku finansowana jest kredytem hipotecznym, co znacznie wydłuża moment finalizacji transakcji.

Nasz skup oferuje bezpieczny, transparenty i sprawny proces sprzedaży. Wszystkie nieruchomości skupujemy za gotówkę.

Umowa kupna-sprzedaży przygotowywana jest przez notariusza. Jego rolną jest właściwe oraz bezpieczne przeprowadzenie transakcji, dla obu stron umowy. Współpracujemy z najlepszymi notariuszami. Niemniej umowę końcową możemy podpisać również u notariusza wskazanego przez naszych klientów.

Podstawowym źródłem informacji o stanie prawnym nieruchomości jest księga wieczysta. W sytuacji zadłużenia nieruchomości, w odpowiednim dziale księgi wieczystej, ujmowane są stosowne wpisy. Jednak nie wszystkie nieruchomości mają założone księgi wieczyste i nie zawsze wszystkie informacje o zadłużeniach są w niej ujmowane. Z tego powodu należy zweryfikować czy nie występują jakiekolwiek zobowiązania poprzez uzyskanie stosownych zaświadczeń i dokumentów z odpowiednich urzędów czy jednostek, np. ze spółdzielni/wspólnoty o niezaleganiu z opłatami eksploatacyjnymi, z urzędu miasta o uiszczeniu podatku od nieruchomości czy z urzędu skarbowego o zapłaceniu podatku od nabycia nieruchomości w drodze spadku czy darowizny.

Nasza firma świadczy usługę skupu zadłużonych nieruchomości. W procesie zakupu takich mieszkań regulujemy zobowiązania naszych klientów.

Tak. Jeżeli właściciel bądź właściciele mieszkania posiadają długi, komornik może zająć ich mieszkanie. Proces ten kończy się licytacją komorniczą, które przedmiotem jest nieruchomość. Środki z licytacji mają na celu pokrycie długu – przekazywane są we właściwych kwotach wierzycielom. Taki proces jest z reguły długi, kosztowny, stresujący i nieefektywny finansowo dla właścicieli.

Nasz skup oferuję usługi wykupu mieszkań zadłużonych. Zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami osoby, które mają problem finansowy, mają nieuregulowane długi i są właścicielem nieruchomości.

Z reguły proces sprzedaży mieszkania otrzymanego w spadku jest dość złożony.

Po pierwsze, należy przygotować i uzyskać odpowiednie dokumenty, tj. postanowienie sądu o nabyciu spadku, akt poświadczenia dziedziczenia, testament czy zaświadczenie z urzędu skarbowego o uregulowaniu bądź zwolnieniu z płacenia podatku od spadku i darowizn.

Po drugie, jeżeli jest kilku spadkobierców, należy porozumieć się z nimi w zakresie sprzedaży nieruchomości. Sprzedaż jest możliwa tylko i wyłącznie w sytuacji zgody wszystkich spadkobierców. Oczywiście, możliwa jest również sprzedaż udziałów w danej nieruchomości, niemniej z reguły dobrze jest wypracować porozumienie pomiędzy wszystkimi spadkobiercami.
Nasi pracownicy mają bogate doświadczenie w sprzedaży mieszkań nabytych w drodze spadku. Kupiliśmy wiele takich nieruchomości rozwiązując dość trudne i złożone problemy naszych klientów.

Nadal nie znalazłeś odpowiedzi? Zadzwoń lub napisz do nas!